Jump to content

SlayerHvH

Members
  • Content count

12
  • Last visited

• Days Won

1

SlayerHvH last won the day on January 17 2018

SlayerHvH had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

Recent Profile Visitors

146 profile views
  1. Ty getze.us, I am open to sponsorships, I have my account since 2017 and I would love to follow the project and disseminate it to the people in videos !!
  2. Review new Getze.us [PT/EN]

Este é um Review Honesto na minha linguagem e também na linguagem em Inglês então vamos lá Rage - 7/10 O Resolver precisa ser melhorado de scout o cheat bate bastante porém muito baim, e de Auto é bem díficil de acertar cabeça porém baim acerta facilmente Anti Aim - 10/10 Atualmente é um dos melhores, bem configurado ele faz os outros hitarem fake facilmente, parabéns aos codificadores Visuals - 5/10 Tive problemas no VIsuals em questão de quedas de fps, não são frequentes porém tem quedas, o visual é bonito porém precisa de otimização urgente ! Misc/SKins - 8/10 não há muito oque deste items mas são bem simplificados e funcionais Menu - 4/10 O menu me desapontou bastante, ele é muito confuso e a fonte faz com que muitas das resoluções não consiga ler o menu ________________________________________________________________________________________________________________________________________ This is an honest review in my language and also in English language so come on Rage - 7/10 The Resolver needs to be improved from scout the cheat hits a lot but very hard, and Auto is pretty hard to hit head but badly hits right Anti Aim - 10/10 Currently one of the best, well configured it makes others fake easily, congratulations to the coders Visuals - 5/10 I had problems with VIsuals because of fps drops, they are not frequent but there are drops, the look is beautiful but needs urgent optimization! Misc / SKins - 8/10 there is not much of these items but they are very simplified and functional Menu - 4/10 The menu has disappointed me a lot, it is very confusing and the font makes many resolutions unable to read the menu youtube.com/SlayerHvH

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy.